Маркирана пътека даваща достъп до основното било между Стража и Калето

Description

Сегмент 234 е маркиран двупосочно и дава възможност да бъде комбиниран в по-дълъг маршрут заедно с основния 230.

Ако идвате от Велинград е необходимо да се придвижите по шосето Велинград - Пазарджик до сградите на стопанстовото за хмел.

На това място поемате наляво (север) по полски път.

Пресичате ЖП линията и скоро след това се отделяте вдясно през поляните, за да се изкачите до гората.

В този участък няма ясно изразена пътека и е необходимо да се ориентирате по "входа" в гората.

Той се намира на около 150 метра над напоителния канал.

Оттук нагоре следвате горски път, който постепенно преминава в широка пътека и постепенно ви отвежда до основното било, където се свързва с 230.

От тази точка може да продължите надясно по 230 към Калето и Брусовете или да завиете наляво към връх Тъпанара и живописните Ходжови скали.

По маршрута няма вода и места за подслон.

Маркиран е със син триъгълник с номер 234.