Ruta de 2 dies hivernal amb nit al refugi Mataró. Passem per l'estany de Gerber, Refugi lliure de Mataró, Refugi Saboredo i tornem al parking de la Bonaigua. Creuem varis estanys que en aquesta època de l'any són congelats. SOrtint de la BOnaigua arranquem direcció la Peülla i ens endinsem al Parc Nacional d'Aigüestortes, tot i moure'ns per la zona perifèrica, fins arribar a l'estany de Gerber. A partir d'aquí ens comencem a trobar més neu fins arribar al punt més alt de la ruta del primer dia, al Refugi Mataró. Al dia següent fem cap al coll de l'estany gelat, i baixem a l'estany que porta el mateix nom. Comencem a descendre i de lluny ja veiem el refugi Saboredo. Creuem la vall de ruda tot seguint a trams el camí ben marcat i a ratos anant una mica camp a través per a fer-ho més emocionant. Quan ja ens aproximem a la Bonaigua trenquem per un sender a la dreta que enfila, és la última enfilada de la ruta fins arribar a les pistes d'esquí. Una ruta preciosa per a repetir!

Description

Ruta de 2 dies hivernal amb nit al refugi Mataró.

Creuem varis estanys que en aquesta època de l'any són congelats.

Comencem a descendre i de lluny ja veiem el refugi Saboredo.

Una ruta preciosa per a repetir!