FATMAP by Strava

Gradient
18˚
Kolun Bastak Map

قله کلون بستک یکی از ساده ترین و زیباترین مسیرها صعود رو داره و زیباست برنامه ما برای هم هوا شدن بود برای همین سعی کردیم بیشتر در محدوده قله بمونیم ساعت ۳.۴۵ دقیقه از تهران حرکت کردیم گویا از سمت گچسر مسیر بسته شده و فقط از سمت شمشک قابل دسترسی می باشد ویز زدیم یکم گم شدیم و در آخر با بدبختی پیدا کردیم ساعت ۶ استارت زدیم و ساعت ۸ پای قله بودیم یکم صبحانه در ارتفاع ۳۹۶۰ و حرکت مجدد به سمت قله امروز متاسفانه کوهنوردی در هنگام فرود به گفته اغلب شاهدان از مسیر اصلی خارج شد و دچار حادثه شد... و تیم #امدادنجات اومدن برای کمکش هر چند دیر ولی با هلیکوپتر بردنش دستشون درد نکنه تاریخ اجرای برنامه: پنجشنبه 99/04/13 موقعیت جغرافیایی: استان تهران، شمشک، ارتفاع نقطه شروع:، ۳۴۵۰ متر ارتفاع قله: ۴۱۸۰ متر مدت زمان صعود: 3.20 ساعت کل زمان برنامه: 7.30 ساعت طول مسیر تا قله: 3 کیلومتر طول کل مسیر (رفت و برگشت): 6 کیلومتر گام گروه: آهسته سطح برنامه: کوهنوردی سبک نکات فنی و چالش: پای قله یکم مسیر بر اثر فرسایش سرو به همراه شن ریزه می باشد نفرات شرکت کننده در برنامه: 6 نفر

کلونبستک

امیررضااعطاسی

Difficulty

Easy

Walking along a well-kept trail that’s mostly flat. No obstacles are present.

High Exposure

3 out of 4

Some trail sections have exposed ledges or steep ascents/descents where falling could cause serious injury.

Remoteness

2 out of 4

Away from help but easily accessed.